Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren.Toch komt het wel eens voor dat een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van 2 jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. U kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlands recht.
Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient u binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijk termijn is in ieder geval 2 maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan 2 maanden ook acceptabel zijn.
Indien u tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet zo gaat als gepland. Wij raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@fliks-doggyshop.nl. Leid dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de eu ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op https://ec.europo.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie
© 2023 www.fliks-doggyshop.nl